Vanliga frågor
Beställning och betalning
När du har lagt en beställning får du inom kort ett bekräftelsemejl. Kontrollera din skräppostmapp. Om du inte har fått ditt orderbekräftelsemejl, vänligen kontakta kundsupporten på info@racketon.se.
Så snart en beställning är lagd börjar vi behandla den omedelbart. Om du behöver göra ändringar, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Även om vi inte kan garantera att ändringarna är möjliga, kommer vi att göra vårt bästa för att hjälpa dig.
Betalningsfel kan uppstå på grund av felaktiga uppgifter, otillräckliga medel eller säkerhetsinställningar. Försök att använda en annan betalningsmetod eller kontakta din bank för hjälp.
Frakt
Beställningar behandlas inom 1–4 arbetsdagar. Leveranstiden är 3–8 arbetsdagar.
Ja! När varan har skickats får du ett spårningsnummer via e-post som du kan använda för att spåra din beställning.
Om din beställning är försenad eller inte har kommit fram inom den beräknade tiden, vänligen kontakta vår support på info@racketon.se så hjälper vi dig gärna.
Retur och återbetalning
Vi erbjuder 30 dagars returrätt. Om du inte är nöjd med ditt köp kan varor returneras inom 30 dagar efter leverans.
Om du får en skadad eller defekt vara, vänligen kontakta oss omedelbart på info@racketon.se med detaljer och bilder på problemet. Vi kommer att arbeta för att lösa problemet så snart som möjligt.
När vi har mottagit och granskat din retur skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att meddela dig att vi har mottagit din returnerade vara. Vi meddelar dig också om din återbetalning har godkänts eller avslagits. Om din retur godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kreditering kommer automatiskt att tillämpas på din ursprungliga betalningsmetod inom 10 arbetsdagar.
Produkt och lager
Alla tillgängliga varor listas på vår webbplats. Om en produkt är slut i lager kan du kontakta oss via e-post på info@racketon.se.
Ja! Vi köper in våra produkter från pålitliga tillverkare och säkerställer att de uppfyller höga kvalitetsstandarder.
För närvarande erbjuder vi inte presentinslagning, men alla varor förpackas noggrant innan de skickas.
Tyvärr erbjuder vi inte specialbeställningar för närvarande.
Konto- och kundsupport
Nej, du kan checka ut som gäst.
Du kan nå vår support via e-post på info@racketon.se eller via vårt kontaktformulär på webbplatsen. Vi strävar efter att svara inom 24–48 timmar.